White nails
2010-05-13 / 15:07:07 / Mode & Skönhet



Igår roade jag mig med att måla naglarna vita. Varför dem blev just vita vet jag faktist inte. Det var den vita från "Fransk Manikyr" settet som jag använde och det blev faktist rätt bra, även om det kom lite utanför osv. men det kommer ju lossna av sig själv till slut. Sedan förstärke jag med lite topplack så att det håller längre. För jag lovar att det håller i minst en vecka extra om man bara stryker på ett extra lager topplack. Såå, nu är mina naglar vita. Hoppas inte att jag håller på att pilla bort det sedan bara. Kanske är kvar till avslutningen t.om. bara tre veckor kvar nu typ.. Eller den 11 Juni. 8 dagar innan min födelsedag och prinsessans brölopp (F*ck them, förlåt men allvarligt. PÅ MIN FÖDELSEDAG JUST!? ;o)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)