Superbra sätt att tjäna pengar på - ELLER INTE! -.-
2010-06-29 / 21:01:16 / Must DO

Haha, hur fånigt? Sååå fånigt. Dessutom är den rosa grymt mycket sötare än den blå. Men vad f... Det är ju tre små enkronor det handlar om. Asså allvarligt? Vad tjänar dem på det liksom? Jag sitter och kollar runt efter mobiltelefoner. Gärna någon som inte är extremt sjuuukt dålig. HATAR, HATAR, HATAR min fula och patetiska mobil just nu. Skulle rent ut sagt vilja slänga den ut i östersjön (Vilket hot! ;D) och låta den bubbla ner till botten. Den får gärna gå sönder NUU NU om den vill. Fatta vad pissed off jag är på den. Jaja, nog om negativa tankar. Anyways så ska jag, Emma, köpa en ny mobil. Om jag så måste offra något eller spara i en hel evighet. Näe, nu f*n ska jag köpa mig en mobil som man kan använda på något klokt sätt. Man ska kunna blogga med den och så ska den ha MINST 6 megapixlar. Det skulle inte vara helt fel asså.. Aja, nu ska jag återgå till Sony Ericssons hemsida och drömma mig bort till en braaa mobil ^^ Puss!

 


3 Kommentarer
Linnea<3:

Hej jag är Linnea du vet i 4an det va ju vi som kallade Fosse för dellan:P men kan inte du fixa en ny header och design till mig!<3

// Linnea=)



SKRIVET DEN: 2010-07-01 KL: 11:28:07 URL: http://thecraazygirl.blogg.se/
Cicci:

Har faktiskt letat länge efter en snygg rosa mobil. Efter att ha läst på din blogg så bestämde jag mig för W595. Googlade upp den och såg att www.nymobil.se har den billigast. Nu har jag haft den i 2 veckor och är bara nöjd med den. Tack för tipset!



SKRIVET DEN: 2010-07-29 KL: 21:33:19
Julia and Anna:

Jag och Anna har tänk och vi tycker att du har helt rätt aså det är typ jävla skit att det skiljer 3 KRONOR det är missbrukning!!



SKRIVET DEN: 2011-04-02 KL: 19:10:41 URL: http://neontidningen.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)