Var på stan
2010-06-28 / 18:01:17 / Shopping

Köpte en Mascara, Make-up remover, och Bikini över/-underdel. Ni vet bikinin som jag skrev om för ett par inlägg sedan? Den bikinin fast svart. Har tyvärr ingen bild på den, och fanns tydligen inte på KappAhl hemsida heller. Har aldrig gillat KappAhl så värst mycket, men jag har helt ändrat åsikt p.g.a. bikinin. Haha, dem har verkligen jättefina bikinisar där. Så nu vet ni det. Och sedan mascaran då.. Jag köpte "False lash Effect" eftersom den har fått jättebra kritik. Jag får verkligen lösögonfrans effekt av den. Första svepet, men man får dock stryka på ett par lager för att få WOW-känslan. Och så fick jag ju tag i den lila "Limited edition" så nu är jag supernöjd för tillfället. Ni får en bild på bikinin och resultatet av mascaran senare. Puss! <3 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)