Which pair of shoes?
2010-05-25 / 17:13:01 / Mode & Skönhet



Osäker på vilket par jag vill ha på avslutningen ;s Om klänningen är vit så är det väl rätt tråkigt med vita skor också? Tycker ni inte det kära läsare? Eller... Jag vet inte vad jag tycker. Bild ett är alltså ett par typ "mörkblå" pumps från HM - Tror jag köpte för ett halvår sedan eller något sånt.  Dem vita från Skopunkten (?) /Dinsko. Dem svarta har jag haft typ ett år och dem passar fortf. haha, mina fötter och händer har typ slutat växa ju!
Sååå, ettan tvåan trean?


1 Kommentarer
Maja:

Jag tycker dom blå. De tror jag skulle vara jättefina till den vita klänningen... :)

Puss <3



SKRIVET DEN: 2010-05-25 KL: 21:59:10 URL: http://majasmuskler.bloggspace.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)