Veckan som varit...
2010-05-08 / 16:55:12 / Vardag

Orkar inte skriva vilka dagar och blablabla... men jag kan skriva lite om veckan som varit. Kommer faktist ärligt talat inte ihåg i vilken ordning "händelserna" kommer men jaja... I torsdags hade jag utvecklingssamtal och det gick rätt bra om jag får säga det själv. Efter det åkte jag och mamma till Dellan och mötte upp Emelie och Annica, så fikade vi lite och pratade innan vi gick bort mot teatern och genrepet av ösbyskolans musikal där min moster jobbar/jobbade för tillfället. Hon skrev manuset typ.. eller jag fattade inte riktigt. Men där träffade vi henne och tittade lite. Efter att det var klart och vi hade pratat med henne (moster) så åkte vi och åt pizza på Felino. Det var ju äckligt - NOT! Haha, precis vad jag var sugen på. Märkte att det bara blev om torsdagen jag skriver om. Men det var antagligen den dagen då det hände mest saker. Knaasigt det kan bli... Slänger in en bild på mig och Moster. Jag blundade antagligen för att solen lyste mig i ögonen x)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)