Some old pictures...
2010-05-23 / 18:33:10 / Om mig

Från farmors data, jag vet typ inte så många men här har ni mig när jag var lite yngre =)





På första bilden står jag i båten tsm med pappa, som jag har klippt bort, haha. Och på andra bilden så fyller jag 9 och ska ha pyjamasparty, därför har jag och Hampus pyjamas på oss. Ja, det är faktist Hampus i blått, så sjut långt hår hade han. Det var btw, utanför lägenheten i vik. Något år efter det var några psykade, förlåt för ordvalet, ungar som skjöt upp en raket rakt upp i studsmattan (Typ där i mitten där vita ringen är) så att det blev ett stort hål, dem kan ju knappast haft ett liv asså -.-

Tredje bilden - Från vänster är Maritza, Morgan, Markus, Hampus och jag, typ ute på promenad, måste ha varit ett tag sedan den bilden togs. Hagaberg var det och vi flyttade där ifrån 2004 liksom. Shit! hade man ens uppfunnit kameran då? ;o (Haha, drev men typ ju)

Ser ni någon likhet - då och nu?


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)