Shit! vilken dag asså ;0
2010-05-26 / 21:44:16 / Vardag

Det blev en långd dag, detta :') Först åkte jag med Emma hem till henne och hämta hennes simsaker (Hon skulle ha simträning) sedan fick vi skjuts till Gustavsbergsbadet och efter det blev det bussen till Grisslinge där vi träffade Lily, Zari, Amanda, Tova och Quennie. Vi åt lite där och sedan hämtade pappa mig och vi åkte hem. Eller juste vi åkte till farmor och hämta min och Hampus motorcykelhjälm som vi ska ha när vi åker med pappa ;) Japp, och efter det blev det hem. Nu har jag laddat över en himla massa låtar t min ipod via limewire. Så bra! Bl.a. Annas favvolåt ;) Mm, så det var det då. Imorgon sover jag hos Quennie, för Hampe-Dampe och pappa ska till boda borg med hampus klass.


Vågor ifrån spanien! :)


1 Kommentarer
simone:

Tjeeena snyggo! Har du vaknat till liv? :P Jag börjar så smått, snart hem till mamma och pappa för att fira mamsen :D



SKRIVET DEN: 2010-05-30 KL: 13:34:15 URL: http://fattybom.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)