På tal om ingenting
2010-05-12 / 17:32:53 / Vardag

Quennie gick nyss hem (nyss var att överdriva men ni förstår vad jag menar..) och jag sitter och knaprar på våran smått brända kladdkaka. Den blev faktist väldigt god ändå. Idag på lunchrasten gick vi, Emelie, Denise och Jag hem till mig och "gick ut" med Lydia. Ja, ni läste rätt. Vi var ute och gick med henne. Det blev bara en kortis. För sedan var vi tvungna att gå/ åka buss tillbaka till skolan. Emelie snodde med sig min kamera. Tsss, aa men hon hann inte använda den mer ändå. Nu ligger den i väskan i hallen och jag ska ladda över alla bilder. Tror Emelie sa att det var 1400 någonting på minneskortet så det är nog dags nu. Igår var jag med Maritzaaaa och Emelie. Vi åkte först till Viks skola för att hämta söta lilla Maritza (Eller Mauritza som Emelie säger *fniss*) och Emelie ville innerst inne träffa T**** och hon och Maritza är ju friiiends as you know. Genom mig och Tobbe alltså. Eller Tobbe och Tobbe, men asså, jaa Maritza berättade om Tobbe så jag kunde säga till Emelie. Fattar ni? Nej det gör ni inte *suck* Mm, men så efter det så "stalkade" vi honom till Värmdövallen. Nej så var det inte men nästan.. Eller hur emelie? ;] Sen blev vi så sjukt törstiga så vi var bara tvungna att gå till Coop Konsum (Vad heter det ;s) och köpa Päroncider och Kakor. Så gick vi ner till Värmdövallen (eller upp) och satte oss på fotbollsplanen och snackade om lite allt möjligt samt göra volter och kullerbytter och allt vare nu var. Vi försökte spela in ett videoinlägg men jag vet nt om det blev bra *fniss* Jaaaja. Pallar inte skriva mer nu typ. Eller juste, vi hade matteprov igår och vi fick tbx det idag. Jag är fett stolt asså för jag fick 17/20, asså sjutton av tjugo. Som var rätt. Och då var det ändå bara tre SLARVFEL.. Ska ha omprov på ETT tal på Onsdag. Palla att man får  omprov på ett tal liksom. Stört tycker jag, men sånt är livet. Typ bästa resultatet jag fått någonsin i matten. Det var Kortdivision som jag fick fel på. Och en av dem tre felen var att jag hade GLÖMT att göra en C-uppgift. Ååå, dumma jag alltså för den var hur lätt som helst liksom. Två gånger någonting blir 14. Lätt, lätt, lätt. 7 är svaret hörrni. Nu är jag både jättestolt och oerhört arg på mig själv att jag slarvade på dem uppgifterna. Annars var jag fett duktig. Ooooj, vad långt det här inlägget blev. Amazing att ni orkade läsa allt ;s Hade inte jag orkat om jag var ni. Sorry, ska inte skriva mer nu. I Promise! Puuuuuss ♥

♥ EMMA JAG SAKNAR DIG SOM FAN, KOM HEN NUUU! Förlåt för svordomen men jag var tvungen, för jag saknar henne sååå mkt. Ni anar inte hur mkt jag saknar henne.


Vi är ju bara föör söta alltså.. Aw, Emmaaa!! KOM HEM.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)