Kanske jogga m sötaste Emelie!
2010-05-25 / 17:53:33 / Vardag



Om det blir som vi har chattat så kommer Emelie snart och vi går ut och joggar. Det är fett skönt nu när det varken är för kallt eller för varmt. Inte för att det är särskilt varmt JUST NU men det är det nu i Maj månad ;) Har bestämt mig för att jogga på Tisdagar nämligen. Vet nt om Emelie vill vara med på det, och vet nt änns om jag kommer att kunna hålla mig till det. Kan bli svårt, haha! men ja. Som sagt, Emelie kommer snart och jag sitter nu och äter hallon ;o Fett gott om dem är frysta eller hur Emelie? ;')


1 Kommentarer
Johan A Olin:

Tack för att du fick mig att svimma ;)

Tycker du är grym som joggar lite & då kan vi göra det tillsammans i sommar :)



Kram på dig bästa Emma!



SKRIVET DEN: 2010-05-25 KL: 18:52:52



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)