Ja, Quennie - Tamagotchin!
2010-05-25 / 20:40:57 / Sötast!

Man bara, Shiit! Asså, herregud. ALLA hade seriöst en tamagotchi när vi var mindre. Åtminstånde när den första kom ut. Har för mig att jag var först i klassen med version ett. Kan ha fel, men jag kommer ihåg att alla ville bil vänner med alla och gifta sig och skaffa barn och allt vad det var! Tror att vi la av med tamagotchi i början av fyran, eller något tidigare. Jag har typ fortfarande kvar tre hos min mamma men batterierna är slut. Ni vet sånnadär runda små batterier som tar slut efter någon månad. Alla olika tamagotchisar hade olika mönster och färger. Det var det som var det roliga. Och om man hade en "ovanlig" tamagotchigubbe så ville alla bli vän med en eller skaffa barn med den tamagotchin. Haha! I remember... Alla blev ju äldre efter ett tag också. Helt sjukt hur många "utvecklingar" det finns.

Men min kusin asså. Jag måste berätta vad han sa till mig! Det var efter att jag hade varit på Viks Skola. Markus hade köpt kulor på Lekit, och när vi sitter i bilen på väg hem igen så säger han helt spontant; "Emma, leker ni med kulor i eran klass?" och jag sitter där brevid honom och håller på att dö av skratt. Jag tror inte att han vet att jag går i högstadiet. Han går i ettan, så han är typ 8 snart. Men i allfall, han tycker att jag är jättekonstig där jag sitter brevid honom och typ fnissar. Tillslut säger han; "Vadå? Gör ni det eller?" och då börjar jag ju såklart skratta ännu mer, men jag lyckas klämma ur mig; "Markus, vet du vad Tamagotchi är?" Och då glor han på mig som om jag vore dum i huvudet. Haha, och så svarar han "Nej, vad är det??" Asså, har dem typ slutat sälja det eller? För asså, vem f*n vet inte vad tamagotchi är? :'s Haha, ja. Bara för det känner jag mig sjukt gammal. Så förklarar jag för honom var det var och allting men han ser fortfarande ut som ett frågetecken. Haha, såå söt!





0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)