Ja men seriöst!
2010-05-18 / 20:36:59 / Vardag

Känns som klockan är runt halv fem men hon är liksom snart halv nio. Alltså, hur blir det så? Det måste ju vara för att det är mycket ljusare ute nu. Och varmare också, typ 17.9 grader utanför vårat köksfönster. Hur som.. (Haha, så brukar våra lärare säga ju) så ska jag snart ta ett lååångt kallt bad. Ehm, kallt var att ta i men nästan iallfall. SÅ SJUKT VARMT IDAG! På gympan sprang jag och Emelie runt och joggade i 23 grader typ. Fatta vad varmt det blev. Sedan när vi skulle till Vik och stog vid busshållsplatsen så sa jag; "Hoppas det finns AC (Aircondition) på bussen nu" Och Emelie fd. blondin säger då; "Ja, och så har dom öppna fönster också" Haha, jag hade svimmat annars tänkte jag då. Och gissa vad? När vi kliver på bussen så har dem ju varken AC eller öppna fönster, suck. Men Emelie, det gör inget, haha. Älskar dig ändå. Synd att du inte hann krama T***e innan vi gick. EMMA ÄR HEMMA IGEN, btw!!


Ser fett sur ut, men tog bara någon random :)


2 Kommentarer
Maja:

Random! ;)

<3



SKRIVET DEN: 2010-05-18 KL: 21:09:19 URL: http://majasmuskler.bloggspace.se
Johan A Olin:

Random att skriva random så ofta som du gör ;)



SKRIVET DEN: 2010-05-18 KL: 22:37:00



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)