Hoppas hon driver!
2010-05-08 / 22:01:53 / Kändisar

Heidi Montag vill nu göra en till bröstoperation då hon påstår att dem är "för små" Som nog de flesta redan vet så gjorde hon mycket stora ingrepp och skönhetsoperationer i november förra året vilket chockade många. Jag fattar verkligen inte poängen med det hela. Är det Spencer som står för det? Många källor säger att "han operade" henne efter en bild han hade i huvudet utav den perfekta Heidi. Dem har ju inte direkt haft ett stadigt förhållande (Ni som kollar på "The hills" vet vad jag snackar om) om man säger så. Jag tror att det är Spencer som pressar henne till det. Allt för att få den perfekta frun. Ja, dem är gifta(!) Hur som helst så är det helt sjukt.


Har ni hört hennes musik? ja hon är "sångare" också.. NO MORE heter den - Stämmer bra till det här inlägget eller vad säger ni kära läsare? ;)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)