Hemma från skolan!
2010-05-31 / 14:14:47 / Vardag

Vi fick sluta tidigare idag, eftersom att vi hade idrottsdag och därmed schemabrytande dag. Så nu sitter jag ute på balkongen och äter vaniljglass med hallon, det är mums efter en svettig dag utomhus. Tror att jag kanske ska bada med Hanna och Denise och någon mer. Hörde inte. Visste ni förresten att det här är första gången som jag sitter på våran balkong sedan vi flyttade hit för ett halvår sedan. Bortsett från Nyårsafton då jag ställde ut en coca cola flaska så att den skulle bli kall. Haha lite roligt tycker jag ändå att det är. Men, men någon gång måste ju vara den första eller hur?

Bilder från nu :) Fotade med Systemkameran.





1 Kommentarer
Johan A Olin:

härliga bilder! :)

Här på ön har det regnat hela dagen :(



SKRIVET DEN: 2010-05-31 KL: 14:56:48



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)