Hemma från Qk
2010-05-23 / 17:12:36 / Vardag

Haha, drev Quennie! Men ja, sov hos henne i helgen. Fredag - Söndag och vi hann bada och åka in till stan. Emma hade inga pengar med sig men det hade jag och Quennie. Jag köpte min avslutningsklänning men var den kommer ifrån tänker jag inte säga, - its a huge secret you know! Nejmen, bara Quennie och Emma vet det. Våran lilla hemlighet nu framöver. Köpte en vit, men hade varit mkt finare med den Nudefärgade. Tydligen fanns den inte där jag köpte den. Sista S-storleken och dem skulle typ inte få in några fler. Tur att jag hittade den iaf. Under femhundralappen och det är ju ändå rätt bra pris, eller hur?

Japp, och nu har jag huvudvärk för vi gick och la oss vid tretiden igår. Skypade med Victor och Oscar som typ lyssande på fjortisdunk man bara, what, haha? Men nu orkar jag seriöst inte blogga mer tror jag. Btw. Grattis Zari 16 år idag!


Så ser den ut iaf =)


1 Kommentarer
Maja:

Den var verkligen riktigt, riktigt fin! Bra köp! <3



SKRIVET DEN: 2010-05-23 KL: 20:04:57 URL: http://majasmuskler.bloggspace.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)