21 dagar kvar nu bara!
2010-05-29 / 17:30:42 / Must have's

...Innan jag fyller tonåring, det gillar vi, eller hur? Så mamma bad mig att göra en önskelista på vad jag vill ha i födelsedagspresent. Just nu är det inget som jag verklien vill ha eller så.. Lite kläder osv. men inget märkvärdigt. Pengar är det absolut bästa men även det absolut tråkigaste. Fattar ni? Jag vill liksom ha mycket pengar men det är ju tråkigt att ge sådant vad jag förstår?





ETT: Pengar. Skulle inte sitta helt fel asså :')

TVÅ: BaByliss Locktång Press N' Curl Ceramic (Rosa Bandet). 10 kronor går till Cancerforskning. Kostar 395 kronor på Eleven.se - FINNS HÄR.

TRE:
Lee Stafford värmeskydd. Kostar 59 kronor på Eleven.se - FINNS HÄR.

FYRA: Vidal Sassoon plattång. Kostar 399 kronor på Eleven.se - FINNS HÄR.

FEM: Pink Leopard Bronzing Rouge. Kostar 295 kronor på Eleven.se - FINNS HÄR.

SEX: Ballerinaskor med Guldkedja från Have2have.se. Kostar 298 kronor - FINNS HÄR.

SJU: Rosa quiltad väska. Kostar 398 kronor på Have2have.se - FINNS HÄR.


Uppdaterar om jag hittar något mer intressant. Detta är allt jag har hittat nu :D

 




BaByliss Locktång Press N' Curl Ceramic (Rosa Bandet)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)