Taggad inför resan
2010-03-12 / 23:10:38 / Familjen

♥Jag vet att det är ca. en månad kvar men jag är jättetaggad redan. Jag kan se framför mig hur det kommer att vara. Det kommer iaf att bli riktigt varmt (runt 20 grader, dagtid) och pool... vi har supernära till stranden och in till stan så vi kan gå vart vi vill och slipper ta taxi.

Om ni vill veta när jag åker så är det bara att titta längst till vänster under min header (i menyn typ) så är det en liten ruta som räknar ner tiden. Den sjunde april ska vi åka :D

Och på tal om bada och sånnt så finns det en del grejjor som jag känner att jag vill införskaffa mig innan resan, nu är jag rätt säker på att jag inte får för pappa då jag redan har köpt en massor den här månaden.. hur som helst så behöver jag en vattenfast mascara och en bikini :)

 



1 Kommentarer
ebbis:

Vart ska du ???



SKRIVET DEN: 2010-03-21 KL: 21:44:18



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)