Sunday stands for Shopping
2010-03-07 / 21:29:50 / Shopping




♥ Leggings 249 SEK från H&M.
♥ Max Factor - Miracle Touch Liquid illusion foundation 155 SEK från Kicks.

Ja, jag har provat båda.. Foundation(en) var jättebra och väldigt täckande. Och huden blir liksom inte sådär kladdig som den brukar bli av andra foundations. Tidigare så har jag bara haft Dream matte mousse från Maybelline NY, och den gör huden torr (min hud blir iallfall torr av den)

Leggingsen provade jag ju på Lindex och tyckte att dem satt bra, såå.. ja jag köpte dem helt enkelt :p Vet inte vad jag ska skriva om dem.. Alla tycker ju olika! Uhmm, nu låter jag flummig va? Jag är nog bara trött. Imorgon börjar ju skolan. Suck!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)