(Namnlöst inlägg)
2010-03-03 / 16:26:49 / Vardag

Öhm, ja förlåt för rubriken men jag tyckte inte att jag kom på något vettigt. Haha, ni ska få ett inlägg till innan jag stänger av datorn för idag. Har gjort vad jag behöver på datan nu. Kollat kissie, foki och andra bloggar som jag tycker är allmänt knasiga! Just kidding, nu sitter mamma, Suzy och Hampe och spelar "Dam" såååå trist. Jag har aldrig gillat att spela kort och jag vet inte varför om jag ska vara ärlig. Jag kanske bara är väldigt dålig på att komma ihåg reglerna, haha!

Btw, det här fina ljuset somnade jag och suzy till igår. Bästa är att det är ett doftljus så efteråt så luktar det honungsmelon över hela rummet. Såå "gott" :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)