Min sims familj :D
2010-03-25 / 20:14:11 / Vardag

Undrar ni vad jag har gjort istället för att blogga, here's the answer ;)














Mamma Stella & Tvillingsystrarna Sabina och Louise <----- The angel and the devil! Har jag "spelat" idag. Förlåt för att jag lade upp jättemånga bilder, men jag tyckte att dem var fina (Det är bara hälften!) :D Imorgon kanske jag skippar The sims, men det var jättekul. Jag ringde bl.a. Sabina och Louises rektor och skulle försöka få biljetter till privatskola... och vet ni vad? Precis när Stella börjar att laga spagetthi och köttbullar (samtidigt kommer rektorn) så börjar det brinna i köket, och rektorn plingar på dörren. Haha! *Panik!!*


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)