Jag vill inte gå till skolan imorgon...
2010-03-25 / 20:54:15 / Vardag

Jag har torrhosta som jag stör mig på så in i... Känner mig som den stackars hunden just nu alltså. Jag hade ju astma när jag var liten och alltid när jag blir sjuk så får jag en period då jag bara hostar, och hostar, och hostar. Det är bara tomma hostningar och så kliar det som... i halsen.  Jag råkade nyss sätta i halsen samtidigt som jag hostade, så jag höll på att spy, men det är lungt nu :) Och jag har nyst som F*N idag. Säkert fem gånger i kvarten nyser jag. Jag tror att jag är lite förkyld... kanske.. Aja, vi får väl se om jag kommer till skolan imorgon, jag hoppas verkligen att det blir bättre.. och eftersom att pappa inte verkar ta det på allvar så får det bli som det blir helt enkelt.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)