Hiss & Diss v. 11
2010-03-12 / 21:56:35 / Hiss & Diss



Oförberedda prov: När en lärare plötsligt säger att vi ska ha ett oförberett prov så blir jag skiiiitnervös. Särskilt i matten, för då kan det verkligen vara vad som helst. Usch för prov alltså! :(

Trasiga stoppknappar: Får seriöst panik ifall stoppknappen på bussen råkar vara trasig. Har hänt mig en gång. Jag skulle bara sträcka handen efter knappen och så känner jag bara dem där metallplupparna som dem brukar vara fästa på. Tror seriöst att jag kommer att missa min busshållsplats då.

♥ Matrester på golvet i matsalen: Fyfan, förlåt men sådant är verkligen heelt vidrigt. Tänk att liksom sätta foten i en mosad potatis. Har hänt mig ungefär tusen gånger, eller mer säkert.



Lärare som vabbar: (Vabba - Vård Av Sjukt Barn) För då får man typ alltid sluta tidigare. Eller ofta.. Det är typ alltid någon lärare som är sjuk eller är hemma med sitt barn. Otur är det att vi har typ tusen vikarier på skolan :tired:

Tjejmiddag: Jag älskar tjejmiddagar, det blire imorgon med alla söta tjejor. Bara mina ;P <3  Vi ska äta chips, hyra film och se Melodifestivalen. Sedan blir det ju såklart pizza - att hämta!


1 Kommentarer
jennifer:

själv ska jag på tjejmiddag ikväll :D



SKRIVET DEN: 2010-03-13 KL: 11:39:37 URL: http://supertasty.devote.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)