emma gästbloggar
2010-03-13 / 17:30:03 / Frågestund/ Dagens fråga

heej asså nu är det så här att emma eriksson www.emmajosefinaeriksson.blogg.se gästbloggar direkt hemmifrån emma olsson asså hon som äger denna ägiga blogg :D
men jag har inte så mkt att skriva men just nu e jag och emma asså emma och emma hemma hos emma och väntar på att quennie emelie anna och denise ska komma vi ska nämligen ha tjejkväll!!!!!!!!! jippie och jag quennie denise och kanske anna ska sova över här det ska bli jäte kul men tyvärr kunde ju inte emelie sova här för att hon skulle typ jobbba på ekvallen imorgon så att hon kunde inte sova här
men nu kom quennie oxå :D
vi sitter och tittar på life of ryan på mtv det äger:D hahaha
ehh jag har inte så mkt att skriva

puss emma eriksson♥
sorry om det blev många emma i början
kom ihåg min blogg www.emmajosefinaeriksson.blogg.se

 emma det var en jätte fin bild på dig


1 Kommentarer
suuuuuuuzy !:

Näääää, villken fin bild!



SKRIVET DEN: 2010-03-21 KL: 12:56:40 URL: http://ronander.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)