Wishlist part 2
2010-06-05 / 00:07:05 / Must have's

 


Såå söt till ett par ljusblåa/svarta shorts på stranden *Drömmer mig bort* 249 kr LINDEX



Även det här är hur sött som helst. Vill ha allt ju, haha. 199 kr LINDEX


My gosh! How cute? :') 199 kr LINDEX



Ännu en oemotståndligt söt topp. 149 kr H&M



Yes! Typ jättesöt modell, mååste ha. 199 kr H&M



Rosa färgen är lite för skrikig för mig, men ändå rätt söta båda två på något sätt. 99 (!!) kr H&M



Söt ljusblå BH 79,50 (!!) kr H&M




Supersöta Velour shorts. 99 (!!) kr BIKBOK



Och en till sööt! 199 kr BIKBOK



Hårband/Diadem 99 kr BIKBOK


Jaaa, lite allt möjligt asså. Kommer förmodligen att köpa något av detta imorgon när jag åker till Nacka Forum med Pappa och Hampus, men vi får se. Isåfall så stryker jag över texten i det här inlägget på det jag kanske har köpt.  Men som sagt, det blir som det blir. Puss! Nu ska jag faktist snart gå och lägga mig är skittrött efter en lång dag i skolan och helt utmattad av tanken att det snart är SOMMARlov (Konstigt att man kan bli utmattad av det ;s) ♥


2 Kommentarer
Johan A Olin:

vilka fina kläder :)



angående Supersöta Velour shorts. aldrig!! :)



SKRIVET DEN: 2010-06-05 KL: 12:28:07
Johan A Olin:

men det bestämmer ju inte jag ;)



den blåa klänningen är ju så söööööt :)



SKRIVET DEN: 2010-06-05 KL: 12:29:36



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)