Vart ute med Emelie sötnos!
2010-06-08 / 18:59:53 / Vardag

Vi sparkcyklade. Haha, Emelie och jag cyklade seriöst typ två mil känns det som. Hon ville åka till stallet och titta till hästarna så vi åkte t.om. dit. Haha! Började cykla typ vid 15.30 och nu är klockan strax över 18.00 (När jag skriver detta). Såhär cyklade vi:

Hemifrån från migLär skolaGustavsbergs kyrkogårdStallet i Farstaviken där Emelie & Denise riderGustavsbergs CentrumEkvallen (Emelies andra hem)Hem till mig igen, men då hade Emelie cyklat hem, när vi hade varit vid Ekvallen.

Så det tog ett tag, helt enkelt. Jag kommer att ha träningsvärk imorgon, UTAN TVEKAN. + Jag är jätteivrig inför skolavslutningen i övermorgon. Sexan har gått sjuuukt snabbt tycker jag och jag har liksom skaffat 5 bästisar under denna korta tid. Haha! Jaja, jag måste öva att gå i mina pumps nu så att jag är van. Har nästan tappat tekniken sedan avslutningen i femman, Lol :') Mm, så nu vet ni. Och om ni undrar varför jag skrev ovanför att klockan var 18.00 och jag publicerade en timma efter så är det för att jag har varit och handlat på Ica Kvantum. Nu vet ni hur min dag har varit. Hur som helst, nu skaa jag hjälpa pappa med maten. Puss och kram!

Just det! Jag blev utelåst efter skolan för Hampe hade nycklarna hem, så jag satte mig utanför dörren på min Canada tröja och lyssnade på 105.10 efter ett tag tröttnade jag och tog bussen till Centrum. Och var han där? NEJ. Så då åker jag hem igen. Och vet ni? Då ser jag han gående några hundra meter framför när jag kliver av bussen.


Vill ha denna! Haha, Hello Kitty ofc.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)