Update - Min Födelsedag ♥
2010-06-19 / 15:28:19 / Om mig


















Låter bilderna tala lite för sig själv också, men Mamma, Du är ju helt knäpp! Ögonskuggan kostar 395 kr och Läppglanset 149 kr. Det är riktigt mycket pengar för smink asså! Det är iaf priserna hos Eleven.se. Taack! <33 Fick 1300 kr av Farmor! Ett för varje år med andra ord. Guud, det är sjukt. Totalt har jag nu fått 2400 kronor. Vet ni hur mycket det är för mig? ;o Plus att jag kanske frår 1000 av Mormor och Morfar <3 När jag kommer till mamma den 27. Heela gänget kommer och firar på Gotland också.

Men juste! Mamma ringde mig vid 12.00 tiden och några minuter senare så plingar det på dörren. Jag bara; Men aah! Jag pratar i telefonen, Pappa bad mig att öppna så mamma sa; "Men jag är kvar  i luren, gå och öppna du" Och då öppnar jag, och vet ni vem som sitter där? Jo, Mamma. Gud vad rädd jag blev. Hon och Johan kom hit över en dag bara för att träffa mig. Visst är dem gulliga? <333 Jag fick bl.a. Miniplattång och smink, värmeskydd av dem. Och en Bok om Sushi, jag som velat göra det hemma i evigheter. Haha. Ja lte "snabb" update bara. Och vi var förresten på Dellan och fikade och hämtade min tårtaaa. Orkar inte skriva mer for now, ska umgås med mina Kusiner, Farmor och Pappa och alla! ;D   


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)