Tråk
2010-06-03 / 17:38:06 / Mode & Skönhet

Har jättetråkigt och jag vet inte vad jag ska göra. Men vet ni vad!! Jag hittade en LOCKTÅNG i min garderob ifrån ingenstans. En Remington som jag tror att jag har haft rätt länge men inte vetat om. Haha, jättebra ju för då kan jag locka håret till avslutningen om en vecka (!!) vet dock inte riktigt hur man gör. Har inte lockat håret på sjukt lång tid nu, men jag hoppas att jag får till det annars ber jag Anna att hjälpa mig. Hon kan typ allt om plattänger och locktänger. Så, det var nog bara det jag ville skriva och jag återkommer med ett inlägg när jag lyckas med dem där "ängla lockarna" om det nu äns blir så asså ;)



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)