Sushi till middag också
2010-06-20 / 14:54:53 / Vardag



Pappa sa att vi behövde handla för nästa vecka så vi tar bilen istället. Och SUSHI till middag. Mums! Haha, blev ju ingen vidare glamourös middag igår med tanke på hur stressigt det blev. Eller, jag kanske inte skrev om igår ;s  Aw, how stupid i am.. Aa, men jag gör det nu då lite snabbt. Igår på min födelsedag asså, så skulle Jag och Maritza (Min kusin) se på bio "I Min Vildase Fantasi" som ni får en recension om någon dag. Och det blev stressigt med maten. För vi satt hemma när det var en halvtimma tills bion skulle börja och vi hade inte bokat biljetter eller någonting. Vi åkte till Sickla och det brukar inte vara mycket folk där anyways så när vi kom dit, ja i tid, så var HELA bion tom. Ja, vi kom dit så snabbt för att vi åt upp middagen på fem minuter.. Och i våran biosalong satt det fyra andra. Så jag och Maritza satte oss på raden näst högst upp imitten helt själva. Vi hela den raden med typ 20 stolar för oss själva. Lyyx! Så bion var lugn, helt knäpptyst och mysigt var det. Haha, så nu vet ni att vi såg på bio ;D


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)