STHLM Zombie Walk
2010-06-11 / 19:54:21 / Knasigt!

Tydligen går det varje år ett "tåg" med flera hundra utklädda människor. Alla är utklädda till Zombies och går runt i stockholm. Jätteläskigt men ändå coolt på samma gång! Det går/kryper/krälar alltså en hel drös med Zombies i Stockholms innerstad. Så alla som ska in till stan IMORGON får akta sig. Det är nämligen då årets "Stockholm Zombie Walk" är. Gud var intressant det visste jag inte. Det är tydligen hur stort som helst ju. Finns t.om. en grupp på Facbook om det. Den heter för övrigt "I want YOU for Stockholm Zombie Walk. Hur kunde jag ha missat detta. Söker man på "Stockholm Zombie walk" på Youtube så kommer det upp massor med träffar och klipp från några år med detta "tåg".  Jag ska inte in dit. Är lite rädd för Zombies! 13.00 imorgon (Den 12 juni) kan ni alltså stöta på krälande Zombies i Stockholm.





Vissa är ju verkligen seriösa med det här. Extremt utklädda eller vad man ska säga. Blod över hela kroppen osv.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)