Ska sova hos Quennie inatt/idag ;)
2010-06-13 / 01:09:01 / Vardag

Klockan är ju efter 00.00 så det är ju ny dag. Jag, Zari och Quennie har sätt en skräckfilm. Typ så läskigt att jag svettades ihjäl, vi hyrde filmen via deras tv för dem har någon sajjk uthyrning på deras boxer. Det är smart! Haha. Filmen heter "Halloween" och Zari håller på att ladda ner tvåan nu. Vi vänder på dygnet tyckjer jag ;) Vi ska se den senare.

Jag har sett deras hamstrar, Chowder och Charlie. Ena har typ varit i slagsmål med den andra så den har svullen nos och lite blodigt öga. Dem var söta, men tycker synd om den med svullen nos. Jaja, nu orkar jag inte blogga mer.. Puss och kram! ♥



Quennies cam suger, det är mörkt i rummet och jag ser störd ut: Här är resultatet!


 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)