Shopaholics = vi
2010-06-05 / 21:00:32 / Shopping


 | Modell: Jag | Fotograf: Hampus | Kamera: Min | Redigering: Jag |


Vi åkte iväg till Nacka Forum och Sickla för att hitta ett par byxor till Hampus och någon tröja eller liknande till mig, och vet ni vad vi kommer hem med? EN GRILL, EN SPARKCYKEL & EN TV och lite diverse kläder och skor osv. Eller rättare sagt, en grön volang topp, vita velour shorts och ballerinaskor till mig. Tack Pappa! Ni får bilder på det senare ikväll, separata bilder bortsett från den ovan. Vi ska äta middag nu ;o Pappa montertade ihop grillen nyss så vi ska sätta igång och börja grilla nu. Haha, tokigt det kan bli. Jag har även bestämt mig för att göra en ny och fräsch sommardesign till bloggen nu när jag har laddat ner Photoshop CS5! Bra va? Blir nog inte klart förräns någon gång imorgon eller senare nästa vecka, men vi får se. Kanske blir klar redan idag ;)

Såå, nu ska jag snart äta som sagt *host* klockan är nio x)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)