Quennie sover över!
2010-06-18 / 01:19:05 / Vardag

Strax bädda ner oss i sängarna;
Vi ska inte sova riktigt ännu. Vi ska se på "Marley & Jag" på DVD, som jag har sett innan men inte hon. Den är rätt bra. Tänkte bara skriva lite snabbt vad vi har gjort idag. Anna var också med oss, vi hade skitkul. Var på Nacka Forum, fick skjuts av Quennies pappa dit och åkte med bussen hem. Jag och Anna hade inga pengar så vi gick och kollade med Quennie. Vi gick bl.a. in på Mediamarkt och provade om någon dator hade internetanslutning och fotade med 21.500 kronors systemkameror. Haha! Men iaf tror att hon köpte Bronzing Powder på hm. Ni vet den där guldiga puderdosan. Några av er har säkert sett den förut, men aja. Intressant. Efter det när vi kom hem till mig så gick vi ner till Kvarnsjön som ligger lite bakom mitt område. Vi satt där och fotade med självutlösare i typ tjugo minuter innnan jag ville hem, toppen tålamod *NOT* Men ja, både jag och Quennie börjar bli sömniga så jag ska lägga mig i sängen och se på Marley och jag med henne nu. Halva filmen har gått typ.. Glömde bort att berätta - För typ en halvtimma sedan badade vi Lydia. Haha, bra idé såhär mitt på natten ;') Men aaah! Varför är det ALLTID något jag lägger till efter att jag skrivit "Men aja nu ska jag göra det och det..." Stör mig! Meningen är ju att jag ska börja avsluta inllägget! + att detta var meningen att bli ett sk. kort inlägg. Nighty Night!


 

 

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)