Oh my!!...
2010-06-11 / 13:43:58 / Om mig

Jag fyller ju år om 8 dagar!  Haha, vad tiden går snabbt när man har roligt. Dåå blir jag tonåring. Det ska man fira med en dag på Grönan med bästa tjejerna.  Dock inte dagen då jag fyller år. Kommer vara KAOS i stan. Avspärrat, köer, poliser, fullt med folk. You name it! Det är ju Victoria och Daniels bröllopsdag förstår ni. MEN, Aftonbladet, Dn, Expressen, Metro & allt vad det är - Släng er i väggen. Det är nämligen  92% risk för regn, även om ni har skrivt med STOOORA rubriker att det minsann inte ska regna på deras bröllopsdag. Tssss! Ni kan väl inte vara säkra till 100. Så säkra att ni trycker ut typ 1.000.000 bilagor med rubrikerna "Se på vädret, Victoria! det blir sol" Hahaa, pinsamt om det spöregnar, åskar, blixtrar och är grått över hela himlen.





0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)