Nailpolishes to die for!
2010-06-15 / 14:58:34 / Mode & Skönhet

Alla är från ESSIE, som enligt mig har dem absolut snyggaste färgerna. Särskillt "Mint Candy Apple, Rock Candy, Strawberry Shortcake, Cherry Pop och Loophole" men även Neonfärgerna är ju helt underbara. Håller ni med mig? Har alltid velat måla naglarna chockrosa och har t.om. haft/har kanske kvar ett sådant nagellack men det blir bara utanför så måste man ta bort det *suck* Någon gång ska jag köpa en av varje i dessa färger. Vad jag vet så kan dem bara köpas på Nelly.se där dem är lättast att få tag på. Men där har dem bara några enstaka lack som kommer nya varje säsong. Gå in på Essie.com för mer information och flera fina färger. Jättebra inspiration till dig som fixar med bloggdesign ;D Där kan du även se mina favoritfärger om du söker på dem!





 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)