Mindre än fyra dagar
2010-06-15 / 21:37:11 / Vardag

Snart fyller jag år. Trettooooon, så det så ;D <3 Efter det drar jag och tjejorna, Kanske inte Emma, till Grönan. Men Torsdag nästa vecka kanske jag och Emma åker till Fåfängan istället. Hon skulle till Eskilstuna Zoo dagen då vi kanske skulle till Grönan. Därför. Såå, vi får väl se hur det blir. För övrigt vet jag inte vad som händer men.. Ja. Det återstår att se. Nu på sommaren tänker jag inte så mycket på vad som SKA hända utan mer på vad som HÄNDER. Sover bl.a. till halv ett på dagen. Haha, typiskt mig att sova bort halva dagen ♥

Tumblr_l3aded6yej1qap9gwo1_500_large
Hade gjort vad som helst för denna cykel i 8-9 års åldern ;)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)