Min "LILLA" shampo/balsam samling
2010-06-15 / 16:27:52 / Om mig





Personligen tycker jag bäst om doften man får efter Just Glow, men jag tror att mitt hår blir mycket fräschare av Franck Provost. Loreal Paris har jag haft i flera år så den/dem har jag nästan alltid hemma. Sällan jag använder dem dock ;s Men Loreal är verkligen toppen för slitet hår. Det fräschar upp och reder lätt ut trassel. Syoss var något jag provade för ett tag sedan och den var inget särskilt. Funkar som vanligt balsam, men den ger inte glans och lyster som dem andra gör. Även fast den utlovar det på flaskan. Den heter ju "Shine Boost" men som sagt. Den lever inte upp till sitt namn. Just Glow får man, som jag skrev i ett tidigare inlägg, trassligt/tovigt hår utav så den använder jag bara och "späder ut" lite med något utav dem andra för att det doftar gott. Haha, nu vet ni vad jag använder för shampo/balsam. Vilket/vilka använder ni? Ni kanske använder samma som jag? :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)