Midsommar + Quennie
2010-06-23 / 12:44:06 / Vardag



Var tvungen att ha den bilden på dig, haha. Den är sötast! ♥ Men nu till saken, Quennie ska kanske sova över hos oss på landet över midsommar. Jäättekul ju! Vi får en stuga för oss själva så vi slipper bli störda. Great! Och sen så.. ja, det var nog det jag ville komma fram till. Och imorgon drar jag in till stan med några av mina sötisar. Ska shoppa lite nödvändiga saker bara, haha. Men juste, jag har inte fått mitt bankkort ännu för man behövde tydligen mammas underskrift så jag kanske har det när jag kommer hem igen efter att ha varit hos mamma. Det blir kontanter då med andra ord. Och idag då? Ska kanske sola lite på balkongen. Jättefint väder men lite blåsigt bara. Känner å andra sidan för att bada.. Men inte själv ;s Haha, får se vad jag hittar på.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)