Lydia Photoshoot
2010-06-04 / 23:12:35 / Lydia minibloggar

OCH.. Tålamod är nyckeln till de bästa bilderna! Det är alltid så för mig även om det inte blir som jag har tänkt mig i mitt huvud innan. Alla foton och ögonblick är HELT unika. Ingen annan i hela världen har tagit en exakt kopia. Tänkt på det nästa gång innan du ger upp. Det är mitt absolut bästa tips. Ge inte upp och ha tålamod tills du själv känner att du är nöjd. Jag ville först att hon skulle äta jordgubben men det visade sig att det kunde bli betydligt roligare bilder när hon gör annat. T.ex. nyser, och om jag hade gett upp innan så hade det fotot inte funnits. Såå, vad har vi lärt oss då? Tålamod mina vänner, tålamod ;)

Hahaa, Emma goes proffsfotograf!

Tror inte heller att hon tyckte det var jättekul, vi var nämligen ute på balkongen och det var lite småkyligt i luften. Därför fick hon ligga inuti en "fårfäll", men lite för att det skulle bli en fin bakgrund. Haha, smarta jag va? 

ÄLSKAR den sista bilden. Love, Love, Love. Så mycket känslor i den och betyder mycket för mig ♥ 




1 Kommentarer
Mamma:

Det är verkligen helt underbara bilder! Helt underbara!!! <3



SKRIVET DEN: 2010-06-05 KL: 00:23:51 URL: http://majasmuskler.bloggspace.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)