LÄNGTAR!
2010-06-02 / 18:58:06 / Om mig



COPYRIGHT © - Photo by ME :')

Iiiiiihh! Jag tror inte att det är sant. Det är bara knappt en vecka kvar och sedan har vi sommarlov. Har nog inte riktigt fattat det ännu. Nu börjar det bli dags för er att få se avslutningsklänningen.. Eller så väntar jag med det ;) Mohahaha! Nej då. Men jag vill vänta lite till med det. Hampus kanske kan hjälpa mig att fota ute någon dag när det är soligt. Det är det iofs nu också, men vågar inte gå ut nu då det sitter en hel familj slash släkt som firar någon som har tagit studenten - Rakt utanför mitt fönster! Kul Kul.

Nu längtar jag tillbaka till Spanien. Saknar kvällarna längs med stranden och att sitta och äta pizza halv två på natten och bara höra på vågorna. Ååh! Varför skrev jag så för?? Nu längtar jag ju bara ännu mer. Haha, noooo. Bilden där uppe by the way, den fotade jag utanför vårat "Bungalow" hotel. Älskar den bilden! Jag kan lägga upp flera bilder på hotellet om ni vill. I nästa inlägg...

EDIT: Mitt mål den här sommaren blir att träffa Beckiz och Mandiz! R.E.A måste ses igen, you know ^^


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)