Jag köpte:
2010-06-21 / 00:35:54 / Shopping

Lindex Shop Online - Steps

Japp, ingen vidare "shopping" om man säger så. Men ska försöka vara lite "ekonomisk" nu. Har nämligen en smart plan på g. När vi åker till Mormor och Morfar nästa gång ska jag fråga om vi kan åka till "Vingåkers Factory Outlet" Jättebra stooort lager med jätte-super-duper-mega billiga märkeskläder. Såå, där har ni min Bortförklaring eller vad man ska säga. Annars fortsätter jag spara till en Mini-Laptop (eftersom jag vill slippa låna mammas på gotland och min har ju kraschat sedan ca. ett år tillbaka, funkar inte ännu) så det är plan B. Mini Laptop, skulle inte sitta helt fel. Haha, jaja.. Orkar inte blogga mer idag ni får inte vara uppe för länge nu bara. Haha, det ska verkligen komma ifrån mig asså ;D

Ang. Mascaran så är den inget jag skulle rekomendera. Funkade inget vidare för mina fransar iaf. Jättedålig first impression bara. Måste kanske "bekanta" mig lite med den nu i början. Känner iofs att det bara blir bättre och bättre resultat för varje gång jag testar den. Haha, låter som någon liten valp jag ska uppfrostra. Men hur som helst. Tror inte jag köper den igen om jag inte måste. Nästa att pröva blir "False Lash effect Limited Edition" Får se vad jag tycker om den.

2 Kommentarer
Denise:

Oh, jag älskar den dära Mascaran:D ska köpa den me tror ja <3



SKRIVET DEN: 2010-06-21 KL: 09:00:19 URL: http://dsyster.blogg.se/
Fanny :):

När kommer svaren till frågestunden? :P



SKRIVET DEN: 2010-06-21 KL: 20:25:30 URL: http://baratuffingen.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)