Iiiiiiihh!
2010-06-09 / 15:59:17 / Vardag

 

Mindre än 24 timmar kvar och jag är ÖVERLYCKLIG. Har massor att fixa inför imorgon. Fixa naglarna, dvs. fila och måla. Öva att gå i mina skor, hihi och annat smått. Åå, asså kommer sakna hela klassen, men jag kommer att träffa mina tjejer och gå på Grönan och sola och bada ASMYCKET. Så, dem kommer jag inte sakna direkt, kommer ju att vara med dem =D Ville bara skriva att jag inte kommer kunna blogga mer idag, jag är sjukt stressad och helt knäppt glad. hiiiiihhhiiiihih! Haha, vill bara hoppa upp och ner skrika och sjunga.

Juste! jag, emma, emelie och anna tittade på när Quennie sjöng. Hon ska sjunga imorgon på 9:ornas lunch. Ååå, vill se henne igen. Jag höll seriöst på att börja gråta. Såå fint sjunger hon. Ni kan inte fatta. Hon sjunger typ bättre än alla. Jag svär! Asså. ååå! Vill sjunga som hon. Lycka till Quennie! Och kom ihåg att du sjunger bättra än någon annan på skolan. Och om du inte vill tro mig så gör inte det, men jag talar sanning.


2 Kommentarer
Quennie:

Emma, din söta lilla gorilla! tack för de fina orden, peppar mig mer inför imorgon! puss och kram / quennie , looooooove you! <33333



SKRIVET DEN: 2010-06-09 KL: 18:27:49
Johan A Olin:

Du är bara så härlig!!



Massor med kramar & hoppas du får en härlig avslutning! Önskar jag var där :)



SKRIVET DEN: 2010-06-09 KL: 23:53:20



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)