Har tråk
2010-06-13 / 15:57:46 / Vardag

... Men jag får bloggpanik aka. måste-blogga-men-vet-inte-varför. Jag bloggar rätt tråkigt av någon konstig anledning. Men ni kanske tycker tvärt om. Vad vet jag liksom x) Haha, bäst att jag slutar blogga nu innan ni somnar. Eller.. Så skriver jag vääärsta långa inlägget så slipper jag blogga imorgon. Smaarta jag! Ska btw måla naglarna snart. Metallic ljusblåa tänker jag mig. Visar reultatet senare. Vill sola också men inte just nu. Solen skiner men det regnade nyss. Lite riskabelt att lägga sig och sola då... känner jag ;S



Annas och mina fötter. Mina blå, hennes svarta! :)


Jag i en såndär reklamsak vid busshållsplatsen i Grisslinge ;p


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)