Hampus CHICKEN
2010-06-24 / 00:33:05 / Mode & Skönhet

Haha, färgade Hampus hår ikväll. Resultatet blev Chicken/Sune, något i den stilen typ. Men vi ska färga det en gång till imorgon och eftersom det verkade gå relativt bra så ska jag också det ;D Men jag har tre förpackningar så det blir två sk. avfärgningar och sista blir en "askblond" nyans. Målet är då asså inte FJORTIS PLATINA utan... Det ska se så naturligt ut som möjligt. Så det ska jag göra hos mamma tror jag. Kan kanske ta hjälp av mormor som har jobbat som frisör på SVT. Henne kan jag lita på liksom.. Inte lika säkert om Hampus gör det ;s



Ska färga en gång till, och det är ljusare i verkligheten ;D


1 Kommentarer
Mamma:

Hm... ser ut som två olika nyanser. Ljust på sidorna och mörkare uppe på huvudet... Lycka till i morgon! Ska bli spännande! Puss :)



SKRIVET DEN: 2010-06-24 KL: 01:58:24 URL: http://majasmuskler.bloggspace.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)