Fyller jag år eller vad ;)
2010-06-19 / 01:16:09 / Vardag

Haha, jag är tretton nu! Bara för att jag är bäst, bara för att jag just nu hatar heela kungafamiljen -.- Gaahh! Hate'em. Haha, nej inte överdriva nu men  jag gillar den iallfall inte. Inte idag... Inte imorgon *Puke* Kan alla sluta bry sig om dem. Fatta, hela stan kommer att vara K-A-O-S lycka till att åka förbi där idag ni som ska det. Och vad ni än gör. Titta inte på bröllopet på tv. Sååååå patetiskt! Min åsikt ;o Aa, nu ska jag vara lycklig Ever and After för jag fyller år. Ska nog snart gå och lägga mig och tänka på när jag föddes *flum* Wieeeh!

Mm, bloggar mer idag när jag vaknar, efter min Beautysleep ;)




2 Kommentarer
Anonym:

Sv; Jo jag försöker verkligen att inte tänka på de men de e riktigt svårt. Men jag kämpar (: <3



SKRIVET DEN: 2010-06-19 KL: 09:50:33
breiten:

Jag kollade och det var verkligen as fint! Det är kult ;) Grattis



SKRIVET DEN: 2010-06-20 KL: 13:41:06 URL: http://breiten.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)