Drar till mölnvik snart
2010-06-16 / 12:05:44 / Vardag




Pappa lämnade en hundring till oss (Lämnade på köksbordet och skrev en lapp, haha) för att Findus-Mikro-Mat-Sakerna är slut. Haha, vad nyttig jag känner mig just nu *Not* Men, jag måste bara väcka hampus först så att vi kan åka ner till Mölnvik. Tror att vi tar med oss för jag orkar sitta där och äta. Jaja, vi får se. I'll be right back.

 

 


Jag kom på en sak, undrar hur många gånger jag har ätit på McDonalds, eeeuuw. Några hundra säkert *puke* Iiinte såå nyttigt med andra ord. Haha, nej men är man hungrig så är man.  Vill jobba på McD när jag blir äldre för då tröttnar man på det och äcklas av det istället. Andra som jag känner som har jobbat där säger det. Jag är för övrigt rädd för McDonalds mannen ;s


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)