Del två: 100 frågor
2010-06-16 / 00:17:04 / Om mig




SNABBT OM MIG

01. Fullständigt namn: Emma Jessika Elisabeth Olsson (Men hade gärna hetat Ekman också som mina kusiner, min mamma och övrig släkt på hennes sida)
02. Ålder: Fyller 13 om tre dagar nu.
03. Vart bor du: Värmdö/ Gustavsberg
04. Bor tillsammans med: Pappa och min Lillebror
05. Husdjur: Min tamråtta Lydia
06. Färg på ditt hus: Bor i en RÖD radhuslägenhet 
07. När är du född: 19 Juni 
08. Klass: Börjar klass 7A efter sommarlovet. Samma klass fast sjuan.  
09. Vilket år tar du studenten: Tror att det är 2015 ;s 
10. Något jobb: Nix, men skulle kunna tänka mig att sommarjobba om något år.  


IDAG
11. När gick du upp i morse: 12.28 exakt!
12. När ska du sova: När jag har gjort klar det här tror jag..
13. Duschat idag: Japp, twice. Haha, det är sant!
14. Kramat någon idag: Nej, faktist inte.
15. Pussat någon idag: Japp, Lydia min Tamråtta.
16. Vad har du ätit idag: Mikromat och hemmagjord pizza. 
17. Dagens klädsel: Har gått i oversize t-shirt hela dagen. Inte varit utanför dörren.
18. Dagens smink: Osminkad idag.
19. Dagens sötnos: Lydia. Fast hon bajsade på min säng! x)
20. Dagens roligaste: Höhm. Quennie på facebook.


VÄNNER/ KÄRLEK
21. Har du många vänner: Sex bästisar och många andra "vänner" ;D
22. Hur många har du kysst: Hmm..
23. Vem kramade du senast: Någon av mina bästisar antar jag.
24. Vem saknar du: Saknar min Mamma på Gotland och även Klass 6A från förra terminen. Jag vet det har bara gått ungefär en vecka av sommarlovet men saknar dem redan.
25. Hur många har varit otrogna mot dig: Ingen tror jag.
27. Har du pojk-/flickvän: Nix!
28. Vem pratade du med i telefon senast: Emma E <33
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: "Du måste <333" från Emma E.


FAVORIT: 
31. Film: Oj! Har många. Men Avatar eller 2012 VAR en av dem ;s
32. Låt: Airpanes B.o.B ft. Hayley
33. Mat: Kyckling med någon pasta kanske.
34. Dryck: Coca Cola LÄTT asså <3
35. Färg: Babyrosa
36. Tv-serie: Cougar Town
37. Stad: Svårt..
38. Land: Spaain
39. Ämne i skolan: Musik
40. Tv program: Brooke knows best på MTV eller Tyra Show.



SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Emelie <3
42. Personen du pussade: Lydia ;D
43. Gången du spydde: Eeh, det var typ några år sedan nu.
44. Gången du grät: Oj, några månader sedan kanske.
45. Pizzan du åt: Failad Pizza till middag idag.
46. Gången du var i Göteborg: Många år sedan! 
47. Gången du var i Stockholm: Haha, stan eller? Är där nu annars.   
48. Gången du duschade: Idag, två gånger.  
49. Gången du sov: Igår natt.
50. Personen som såg dig gråta: Oj, kommer inte ihåg.
51. Svart eller vitt: Vitt. Gladare än Svart!

ANTINGEN ELLER
52. Hund eller katt: Katt, har alltid haft katt nästan
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Hemma.
54. Tvspel eller datorspel: Dator.
55. Singel eller upptagen: Singel
56. Pussas eller kramas: Kramas
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Inget, är mognare än så!
58. Ragga eller bli uppraggad: Inget av dem x)
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Paradise Hotel, åkte samma flygplan som Jackie Ferm (Vinnare av PH 2010) när vi åkte till Gran Canaria. 
60. Har du svart hår eller blondt: Inget av dem. Typ Kastanjebrunt just nu.  
61. Har du blåa ögon eller bruna: Grå/Gröna
62. Choklad eller lakrits: Ååh! både och. Eller det tillsammans. T.ex. Plopp Lakrits.
63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm!
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: Cola
66. Pizza eller kebab: Pizza
67. Randigt eller prickigt: Prickigt
68. Älska eller älskas: Både och tror jag.
69. Leva eller dö: Leva ;o

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: Oj! Jättemånga. Familj och vänner kan jag inte leva utan.
71. Personer du hatar: Inte många! Typ ingen just nu.
72. Pojk-/flickvänner du haft: Typ två. Haha, gillar inte att va tsm med nån.
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Haha, jättemånga ju x)
74. Glassar du ätit på en dag: Några! ;D
75. Nämn en festival du vill på nästa år: Ung 08, eller detta år kanske.
76. Gånger du haft minnesluckor: Typ aldrig! 
77. Gånger du varit hög: Ingen, vill inte vara ;o
78. Personer du saknar just nu: Måånga!
79. Gånger ditt hjärta brustit: Aldrig tror jag..

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: Ingen. Haha!
81. Träffade du senast: Ööh?? 
82. Sjöng du senast för: Med öppen dörr. Tror Hampus kanske hörde.  
83. Hade du senast en msn-konversation med: Har inte använt MSN på typ ett år nu. Bara Skype.
84. Spelade du tvspel med senast: Hampus, Nintendo WII 
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Haha, absolut ingen ;o
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Ingen, haha. Varför skulle jag? x)
87. Förtjänar att dö: ?
88. Är söt: Mina Bästisar och min Mamma.
89. Vill du sova jämte inatt: Ingen.

 

VAD:
90. Gör dig glad: Överraskningar, Träffa mina Bästisar och Min Mamma, Att fylla år ;D 
91. Gör dig ledsen: Att misslyckas. Vara borta ifrån Nära och Kära.
92. Vill du helst göra nu: Sova, trötter.
93. Önskar du att du slapp göra: Inget ;D
94. Vill du ha nu: Något gott att äta, jätte godissugen nu.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Oj! Mycket. Men inte långt kvar <33 
96. Längtar du till: Min födelsedag om 3 dagar.
97. Tycker du om dina betyg: Får inte betyg förräns i åttan. Ska börja sjuan.
98. Ångrar du i ditt liv: Inte mycket...
99. Är det bästa som hänt dig: Mycket! Att jag blev född kanske ;D
100. Hur mycket är klockan: 00.16 nej 17


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)