Ben and Jerry's
2010-06-16 / 21:54:11 / Sötast!








Ääääälskar Ben & Jerry's, kommer alltid att göra. Haha, även om det är jääkligt dyrt så är det värt varenda öre. Mina personliga favoriter är Half Baked och/eller Cookie Dough. Jag är förresten skyldig Quennie pengar för en Ben & Jerry som jag fick av henne förra veckan. Haha! Jag hittade på något sätt en bild med B & J Lip balm, dvs. läppbalsam typ. Jättegott ju! Vill jag ha, lätt. Men det är nog svårt att få tag på dem. Fanns t.om. i min favoritsmak ju! OCH en typ "parfym" i samma doft. Asså gud vad mycket saker det finns som man inte har en aning om.. Fatta vad underbart att ha en Parfym med doft av Cookie Dough och bara spraya. Det skulle ju lukta sjukt gott :o  <33


1 Kommentarer
Johan A Olin:

Vilken underbar parfym!! :)



SKRIVET DEN: 2010-06-17 KL: 23:13:29



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)