Bankkort och 1000 kr
2010-06-19 / 11:03:07 / Om mig

Japp, jag fick ett bankkort. Ni vet ett sådant man sätter i en bankomat och tar ut pengar med x) Haha, man kan få ett sådat när man fyller 13 för då blir man tonåring. Kortet var då alltså "laddat med" 1000 kr och det är även på kortet som p pappa kommer sätta in min månadspeng. Och så fick jag 100 kronor av Hampus, gulligt. Haha! Kusinerna kommer och hälsar på ungefär vid halv två så nu måste jag sminka mig och klä på mig... Det var det jag fick för nu iaf. Så att ni vet :)

  TO ME... Haha!


1 Kommentarer
Suzy:

Grattiiiiiiiiiiiis (igen)

Men: Sv: ja vi är ju lite knäppo.

Ses snart!?

Puss!



SKRIVET DEN: 2010-06-19 KL: 11:17:47 URL: http://ronander.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)