vet du vad?
2010-01-17 / 13:22:52 / Frågestund/ Dagens fråga

.

Okej, okej :p jag fattar att du blir "upprörd" eller vad du nu vill kalla det. Men nu är det såhär att jag faktist lever ett liv utanför bloggen. Om du nu inte redan har fattat det så ville jag bara få det sagt. Jag skriver så fort jag känner för det eller när jag har tid. Jag menar inte at låta taskigt och jag tar verkligen åt mig, men att du inte skriver ut namn gör det bara svårt för mig att ta in det du skriver. Så lite kortfattat nu då; Jag skriver när jag har möjlighet & när jag har något att skriva om (konstigt va?) Men jag ska börja lägga in bilder oftare. Det lovar jag (och jag lägger faktist in minst en bild varje inlägg)




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)