Trött emma framför datorn
2010-01-19 / 21:49:56 / Vardag

... Ja, tro det eller ej men jag somnar snart. Bäst att snabba på med andra ord. Haha näj, så farligt är det inte. Imorgon har jag sovmorgon så vi får väl se vad som händer. Kommer att ställa klockan på 05.20 ändå, haha och då blir det nog Vakna med The voice :) Najsigt värre! Vad har hänt idag då? Anna följde med mig hem o så fixade vi en header till henne. Vet inte varför hon nt kan se den faktist. Jag ser den på min data iaf.. Anyway. Ja juste, och vi bakade en jättegod äppelpaj med ett äpple :D Men Anna dumpade mig mitt i allt (!) och satte sig vid datan, så man skulle kunna säga att det var jag som gjorde den. Men nu får ni ha det bra och sova sött å kanske jag skriver ett inlägg innan skolan imorgon. Puss!



"You could be a sweet dream or a beautiful nightmare. Either way I, don't wanna wake up from you. Sweet dream or a beautiful nightmare. Somebody pinch me, your love's too good to be true"

,

Tänk om det bara kunde bli aningen varmare eller att alla hade en brasa :/  


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)