Sista dagen på ön
2010-01-10 / 14:56:28 / Vardag

... Säger alltid "ön" om gotland. Jag vet dock inte varför. Blir bara så helt enkelt, jaja, som sagt skrivet så ska jag och bror åka hem till pappsen ikväll. Imorgon börjar ju skolan igen, åå så tråkigt. Och jag som tyckte att lovet hade varit så länge.. Men nu är det så det är. Bara att acceptera helt enkelt. Nu på eftermiddagen har vi firat bonusbrorsorna (tvillingar) som fyller nitton idag. 20 personer klämde vi in i vårat vardagsrum varav fem- sex av dem är kvar ännu. Så jag stängde in mig på mitt rum (social som jag är) :D Så nu har jag trixat en del i gimp. Laddade ner det till mammas dator och fixat ihop lite brushes (penslar) igårkväll. Såhär blev det då;

i linser

 

 

Och såhär blir det förmodligen imorrn;

.

 

 


2 Kommentarer
emma:

haha e det där sofia?? ahahah



SKRIVET DEN: 2010-01-10 KL: 16:18:35 URL: http://emmajosefinaeriksson.blogg.se/
Mira:

Haha , jaa längtar också riktigt mycke dit , det måste vi göra om , haha vem vet? Kanske släktträff i Spanien nästa gång ..... + femkampen ;)

Kram



SKRIVET DEN: 2010-01-10 KL: 17:30:36 URL: http://miiraass.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Skriv vad du vill här (Jag svarar alltid på dem seriösa kommentarerna!)